آموزش بازاريابي ديجيتال ماركتينگ

۲۸ بازديد

پكيج آموزشي بازاريابي اينترنتيمسير هفت مرحله‌اي آغازينو براي فعال‌سازي كسب و فعاليت اينترنتينكته خيلي مهمي كه وجود داره اينه كه مسير صدق رو تعيين كنين تا بتونين هدفتونو عملي كنين . در اين راستا نيز مي بايست اساتيد باسابقه داشته باشين و نيز مطمئن بشيد كه راهي رو در پيش گرفتيد كه آزمون خودش را پس داده , زيرا خطا خيلي‌ها اينه كه تجربيات كليه رو مي‌شنون و انجام مي‌دن , سواي اين‌كه برنامه‌ و هدفي داشته باشن . به كار گيري از تجربيات اين چنين , منفعت كه نداره هيچ , نظير آب تو هاون كوبيدنه .
۱ . مفاهيم و اصول بازاريابي نوين و بازاريابي ديجيتال :در اولِ مسير شما با مفاهيم ديجيتال ماركتينگ و اصول آن و در غايت با مضمون‌ بازاريابي نوين آشنا مي شويد و اين كه چرا بازاريابي اينترنتي امروزه اهميت پيدا نموده است .
۲ . UI . UX شناخت با ابزارهاي كاربردي پباده سازي مانند فتوشاپ :در سطح بعدي شما با مفاهيم UI . UX آشنا ميشويد و طريق فعاليت با ابزارهاي كاربردي پباده سازي نظير فتوشاپ را فرا ميگيريد , تا بتوانيد به كسب و عمل خويش زيبايي و نام و نشان بصري ببخشيد .
۳ . طراحي وب سايت و مغازه اينترنتيآنگاه ياد ميگيريد چطور يك وبسايت و يك مغازه اينترنتي براي خويش فعال سازي نماييد , براي خويش كوپن تخفيف بسازيد , درگاه بگيريد و تمام مواقعي كه فكر‌مي‌كنيد‌ نياز است .
۴ . اصول محتوا‌نويسي و بهينه‌سازي تارنمابعد از فعال‌ساز‌ي وبسايت بايستي عملكرد فرماييد در آن محتواي ديدني بگذاريد تا استفاده كننده را جذب نمايد و در كنار آن بايستي بياموزيد چطور آن را بهبود ببخشيد تا به ورقه اوليه گوگل دست پيدا فرماييد و درجه و خير كسب نمائيد . به عبارت ديگر ياد مي گيريد چطور واژه و كلمه مهم خويش را كه مردمان بيشتر سرچ ميكنند و با قضيه محتواي شما داراي ارتباط است پيدا نمائيد , تيتر مطلوب تعيين فرمائيد و …
۵ . شناخت با ابزارهاي سرچ كنسول و گوگل آناليتيكس و اتصال آنها به وبسايت .بعداز اين‌كه فعاليتتان در وب سايت آغاز شد , بايستي داده ها وب سايت را اندازه‌گيري فرمائيد . اين امور با ابزارهاي گوگل آناليتيكس و سرچ كنسول انجام مي گردد , پس بايستي آن ها را به تارنما متصل نمود .
۶٫ صفر تا صد پباده سازي كمپين‌هاي تبليغاتيپس از اخذ داده ها وبسايت و بررسي آن ها , به آساني ميتوانيد مخاطبان خويش را شناسايي و بازار هدفتان را انتخاب نماييد و بر طبق آن ها براي خويش تبليغات پباده سازي نماييد تا به بازار معرفي گرديد .
۷٫ به كار گيري از شبكه‌هاي اجتماعيدر غايت براي برندسازي و جذب مشتريان بايستي شايسته ترين شبكه اجتماعي را براي خويش گزينش نماييد و در آن عمل نمائيد تا بيشتر شناخته گرديد و درصد يوزرها محل ورود سايتتان را بالا ببريد .

براي دريافت اطلاعات بيشتر مطالب پيج https://aghazino.com/course/package/ را مطالعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.